• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • تنها مجموعه تفریحی آبی خوزستان در ایام نوروز با استقبال پرشور هم استانی ها و مهمانان نوروزی در شوشتر بازگشایی گردید .

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، مجموعه تفریحی سرسره های آبی پارک جزیره شوشتر که در سه سال گذشته به دلیل وقوع سیل ۹۸ خوزستان و شیوع کرونا تعطیل شده بود با تلاش صورت گرفته از سوی سرمایه گذار و حمایت های مدیران مربوطه بار دیگر در میان استقبال بی نظیر مردم بازگشایی شد و شهرستان گردشگرپذیر شوشتر بار دیگر از وجود یک مجموعه تفریحی استاندارد برخوردار گشت.

    سجاد مرادی زاده سرمایه گذار این مجموعه تفریحی گفت: این مجموعه کاملا با سرمایه شخصی راه اندازی گردیده و تا این لحظه حتی یک ریال هم از دولت تسهیلات نگرفتیم ،هدف ما ایجاد نشاط در جامعه و کمک به رونق تفریحات سالم می باشد و خوشحالیم که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شدیم.

    مرادی زاده در باره اشتغال زایی این طرح گفت: اشتغالزایی فعلی ۱۰ نفر به صورت مستقیم می باشد که با توسعه مجموعه به بیش از ۳۰ نفر خواهد رسید و انتظار داریم هرقدم مدیران برای حوزه گردشگری و نشاط مردم و اشتغال ،مفید و پر برکت باشد.

    سرمایه گذار موفق سرسره های آبی شوشتر بیان داشت: در سال‌های اخیر متاسفانه شاهد غرق‌شدگی تعداد زیادی از هموطنان عزیز در رودخانه ها به ویژه رودخانه کارون بودیم که با احداث این مجموعه تفریحی از همه عزیزان دعوت می کنیم با حضور در سرسره های آبی شوشتر که فضایی بسیار خوب و زیباست در کنار خانواده های محترم حضور داشته باشند و ان شاالله هم وطنان عزیزمان با لب خندان به شوشتر تشریف آورده و با اشک شوق از این شهر خارج گردند.

    وی درباره برنامه های توسعه مجموعه اظهار داشت:تماس‌های زیادی داشتیم تا بخش بانوان را نیز راه اندازی کنیم و برنامه ریزی لازم برای این امر صورت گرفته است و ان شالله مسئولین مرتبط حمایت نمایند تا بتوانیم بخش بانوان را نیز احداث نموده و مجموعه را توسعه دهیم و تبدیل به بزرگترین مجموعه آبی در کشور نماییم. ما برای راه اندازی این مجموعه تلاش بسیاری کردیم و انتظار داریم برای توسعه آن نیز مسئولین محترم کمک نمایند.

    مرادی زاده گفت: از مدیر عامل محترم سازمان آب و برق خوزستان و معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع این سازمان، مدیریت امور آب منطقه شمال خوزستان، مدیرکل محترم میراث فرهنگی خوزستان و معاونت گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل که کمال همکاری را با این مجموعه داشته قدردانی و سپاس گذاری می کنم.
    همچنین از مسئولین محترم شهرستان همچون امام جمعه، نماینده مردم در مجلس،فرماندار ، اداره محیط زیست، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر را دارم و تشکر ویژه دارم از رسانه های محترم شهرستان که دلسوزانه یار و یاور ما بوده اند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز