• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • ریشه تنومند سپاه پاسداران، سپاه قدس، بسیج مقتدر مردمی و انقلابی ایران اسلامی نه تنها با این بادهای کاغذی و مصوبه ای اتحادیه اروپا و تحریم های مسخره آمریکایی نمی لرزد بلکه عزمی راسخ تر برای دفاع از ملت و کشور خود و بلکه جهان اسلام خواهد داشت.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز؛ سردار عبدالرضا مرادحاجتی؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان؛ این روزها دشمنان از همه جا رانده شده و شکست خورده ایران اسلامی، برای تنویر افکار عمومی خودشان، دست به اقدامی مضحکانه زدند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک تشکیلات تروریستی خواندند.

    اتحادیه اروپا که وابستگی سیاسی اش به آمریکا بیش از هر زمان دیگری هویدا شده است بار دیگر دست به اقدامی زد که هیچ اراده و اندیشه ای پشت آن نیست مگر دستور پنهانی ایادی استکبار که تمام راه ها را برای ایجاد اختلال در کشورمان پیمودند و راه به جایی نبردند.

    اتحادیه اروپایی که به رغم توانایی هایی که دارد اما به علت ضعف در شیوه مدیریت و عدم اعتماد به مردمانش، تنها به عنوان درخت های پیرامونی جنگل آمریکا، سال هاست به عنوان میزبان گروهک های مختلف معاند و تروریستی تبدیل شده و یکی از مناطق اصلی پشتیبانی از جهانخواران داعشی و بسیاری گروه های ضدبشری دیگر است این روزها، نسخه ای برای سپاه پاسداران مقتدر جمهوری اسلامی ایران پیچیده که این نسخه، مدت هاست هیچ دردی را از آلام بیشمار آمریکا و دیگر دشمنان ملت ایران دوا نکرده است.

    ریشه تنومند سپاه پاسداران، سپاه قدس، بسیج مقتدر مردمی و انقلابی ایران اسلامی نه تنها با این بادهای کاغذی و مصوبه ای اتحادیه اروپا و تحریم های مسخره آمریکایی نمی لرزد بلکه عزمی راسخ تر برای دفاع از ملت و کشور خود و بلکه جهان اسلام خواهد داشت به گونه ای که هر رزمایش آن، مدت ها لرزه بر اندام نحیف رژیم غاصب اسرائیل و اربابانش می اندازد.

    شما تا می توانید ما را روی کاغذ و در جلسات رسانه ای تان تحریم کنید و ما در میدان عمل هر آنچه می توانیم برای خدمت به ملت و کشورمان در میان می گذاریم و مسیر را پرقدرت تر از همیشه در رکاب رهبر معظم انقلاب و زیر پرچم سه رنگ قشنگ مان ادامه می دهیم و شک نکنید که عطش مان برای شهادت، بیشتر از همیشه است.

    شما ما را روی کاغذ و پشت میزهای بین المللی تان، تروریست بخوانید و ما در میدان عمل به تروریست های دست پرورده شما نشان می دهیم که حق با کیست و چه کسی باعث و بانی مخاطره جان ملت ها و کشورهای منطقه ای است که فرسنگ ها از شما دور است ولی دست از سر آن برنمی دارید.

    شما ما را در سالن های جلسات ضدبشری تان محکوم کنید تا اراده ما برای ساخت موشک ها علیه یاوه گویی های تان بیشتر شود و بتوانیم، اقتدار و صلابت مان را بیش از پیش به رخ تان بکشیم. اقتداری که باعث شده پس از شکست مفتضحانه تان در آشوب سازی های اخیر، دست به این اقدام مضحک بزنید و خود را رسوای عالم کنید. شمایی که خودتان در مناظرات، بارها و سال ها به حمایت از بزرگترین گروه های تروریبستی دنیا اعتراف کرده اید.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز