• شهردار اردبیل از تصویب بودجه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل توسط اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از تایماز نیوز، محمود صفری در جلسه تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل با اشاره به این‌که سعی کردیم توسعه متوازن شهری و آماده‌سازی زیرساخت‌ها در برنامه‌ باشد، اظهار کرد: بودجه ۲۰۰۰ میلیارد تومان ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل توسط اعضای شورای اسلامی شهر تصویب و اقدامات در تمامی حوزه‌ها با برنامه‌ریزی‌ها آغاز می‌شود.

    وی از اختصاص بیشترین بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل به فعالیت‌های عمرانی خبر داد، افزود: حوزه عمران سهم ۶۷ درصدی در بودجه سال آتی خواهد داشت و تخصیص این مقدار از بودجه به بخش عمران، اقدامی بزرگ و شاخص است.

    شهردار اردبیل با بیان این‌که در بودجه سال آتی به مناطق کم‌برخوردار هم توجه ویژه شده است، تصریح کرد: بودجه شهرداری اردبیل با رویکرد مردمی و با تمرکز بر روی پروژه‌های بزرگ عمرانی، آماده‌سازی زیرساخت‌ها شهری، توسعه متوازن و توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار تنظیم شده است که با تصویب آن اقدامات آغاز می‌شود.

    صفری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را یکی از اولویت‌ها عنوان کرد و گفت: در کنار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، آغاز و اجرای پروژه‌های دیگر نیز با جدیت تمام در دستور کار است که یکی از پروژه‌های مهم احداث پل بسیج در راستای روان‌سازی ترافیک است که عملیات حفاری پل آغاز و به‌زودی پروژه به‌طور رسمی وارد عملیات اجرایی خواهد شد.

    وی، تملک باغ شریعت، ساماندهی ۴ ورودی‌های شهر، ایجاد پارک‌های متعدد در مناطق مختلف شهری از جمله پارک بزرگ شهید سردار سلیمانی، انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدوده شهر، تکمیل فاز ۳ خشکبار اردبیل با پارکینگ، احداث مجتمع خدماتی رفاهی رز، احداث مجتمع تجاری مسکونی دوقلوی دکوسنتر و چندین پروژه‌ دیگر را از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری عنوان کرد.

    شهردار اردبیل از ایجاد ۲ ایستگاه آتش‌نشانی، احداث فرهنگسرا و ایستگاه کار برای کارگران ساختمانی و فصلی، افتتاح پل نیایش، تامین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ایجاد شهرداری الکترونیک و اخذ پروانه ساختمانی بصورت غیر حضوری و اینترنتی نیز خبر داد.

    در ادامه انصاری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از تصویب نهایی لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: بودجه ۲ هزار میلیارد تومانی شهرداری اردبیل برای سال ۱۴۰۲، با نگاه آینده نگری و توسعه و عمرانی شهر با رای موافق اکثر اعضای شورای شهر تصویب و مجوز آن برای اجرا به شهرداری صادر شد.

    • منبع خبر : مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل