• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • حمید بهداروندی با اعلام این خبر گفت: محفل ادبی هجران و رونمایی ازکتاب داستانهای زندگی نوشته خدادوست منجزی به همراه نمایشگاه خوشنویسی و تجسمی شنبه ۱۳ خرداد۱۴۰۲ در محل تالار اجتماعات دکتر قیصر امین پور شهرستان گتوند برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند افزود: به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ره با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ اسداله فتحی نیا امام جمعه،سرهنگ علی جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، هنرمندان و دیگر مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان گتوند محفل ادبی شعر هجران و رونمایی از کتاب داستانهای زندگی نوشته خدادوست منجزی از نویسندگان بومی این شهرستان برگزار شد.

    وی اظهار داشت: این محفل ادبی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت کانون بسبج هنرمندان، اداره کتابخانه های عمومی،فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج،انجمن شعر دکتر قیصر امین پور و دیگر انجمن های فرهنگی هنری به اجرا در آمد.

    بهداروندی ادامه داد: شعرخوانی شعرا، اجرای مرثیه خوانی،سخنرانی و پخش کلیپ های مرتبط با رحلت امام خمینی (ره ) و نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی آثار هنرمندان انجمن خوشنویسی و هنرهای تجسمی از اهم برنامه های اجرا شده در این محفل ادبی بود.

    دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوندخاطر نشان کرد: رونمایی از کتاب داستانهای زندگی نهمین اثر چاپ شده از نویسنده بومی شهرستان گتوند خدادوست منجزی از دیگربرنامه های مهم این محفل ادبی بود،که با حضور مسئولین و نویسنده کتاب رونمایی شد.

    بهداروندی ضمن قدردانی از مسئولینی که از برنامه های فرهنگی و هنری حمایت می کنندگفت:خوشبختانه در بحث حمایت از نویسندگان علاوه برحمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بحث معرفی هنرمندان جهت دریافت وام دیگر مسئولین شهرستان مانند امام جمعه ،نماینده مردم شهرهای شوشترو گتوند در مجلس شورای اسلامی،شهرداری ها،شوراهای اسلامی شهر و از جمله فرماندار شهرستان تاکنون نسبت به خرید کتاب از نویسندگان احتمام ویژه ای داشته اند.

    گفتنی است درحاشیه رونمایی از کتاب داستانهای زندگی توسط فرماندار،اداره فرهنگ و ارشاداسلامی،اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و دهیاری و شورای اسلامی شهرک شهید محمدی با اهداء لوح و هدیه نقدی از خدادوست منجزی تجلیل بعمل آمد و مهندس حسین اسدپور فرماندار شهرستان گتوندمبلغ دو میلیون تومان به نویسنده این کتاب اعلام حمایت نمود.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز