• مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با انتصاب مدیرعامل متخصصی که پله پله در شرکت لوله سازی پیشرفت کرد رویکرد نوینی در این شرکت ایجاد کرد.

     

    با روی کار آمدن مهدی مسکنی به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تلاش برای جوان‌گرایی همراه با تخصص در شرکت‌های صنعتی زیر مجموعه این صندوق آغاز شد به گونه‌ای که به سرعت شرایط این شرکت‌ها بهتر از گذشته شد.
    شرکت لوله‌سازی اهواز یکی از شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشور است که سال‌ها به دلایل مختلف به یک شرکت زیان‌ده تبدیل شده بود اما با روی کار آمد مسکنی و ایجاد تحول خطوط تولید این شرکت یکی پس از دیگری فعال و با قرارداد‌هایی که منعقد کرد به از حال زیان خارج و سود آمور می‌شود.
    نگاه ویژه مسکنی به این شرکت از ان جهت است که با انتخاب محمدرضا دانیاری مدیرعامل متخصص و بومی که از پایین‌ترین رده‌های شغلی این شرکت آغاز به کار کرد و اکنون به لطف نگاه تحول محور مسکنی در بالاترین رده شرکت لوله‌سازی قرار گرفته است تغییرات و رویکرد نوینی در این شرکت کلید خورده است.
    این اطمینان وجود دارد که با تلاش فنی و تخصصی دانیاری و نگاه ویژه مسکنی شرکت لوله سازی اهواز موفقیت‌های بزرگی را در تاریخ صنعت ایران رقم خواهد شد.