• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • با نزدیک شدن به بهار سال جدید و لزوم رسیدگی ویژه به معابر عمومی ، شهرداری سرداران در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

    سرداران- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، بهرام نیا شهردار سرداران در این باره  گفت : شهر سرداران با توجه به اینکه در منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا واقع شده و به نوعی یکی از ورودی‌های شهرستان شوشتر و البته ورود به بخش سرسبز شعیبیه نیز است ، نیازمند توجه ویژه به خصوص در ایام نوروز می باشد.

    وی افزود: هرساله با فرا رسیدن نوروز و حضور گردشگران بسیار زیاد در شهرستان شوشتر و استان خوزستان، شهر زیبای سرداران به دلیل شرایط ذکر شده میزبان جمعیت قابل توجهی از مردم عزیزمان می باشد، به همین دلیل تلاش کرده ایم در سال های اخیر عملکرد مناسبی داشته باشیم.

    بهرام نیا بیان داشت: برای استقبال از بهار ۱۴۰۳ نیز در شهرداری سرداران تصمیمات بسییار خوبی اخذ شده است که با همکاری اعضای محترم شورای شهر و پرسنل پرتلاش شهرداری مواردی همچون نصب چند المان نوروزی جدید، گل کاری میادین و آیلندها ، نصب نیمکت و گلدان در سطح شهر، رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای سطح شهر در ابعاد بزرگ، رنگ آمیزی جداول، ترمیم پل های عبور و مرور، ترمیم جداول فرسوده و ….در دستور کار قرار گرفته است و برخی اجرا شده و برخی دیگر نیز به زودی اجرایی می گردد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز