• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • چمن مصنوعی در شهر سرداران به بهره برداری رسید.

    سرداران- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، شهردار سرداران گفت: این پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال با پیگیری های مجدانه ی انجام شده از سوی استانداری خوزستان، فرمانداری شهرستان جهت اجرای چمن مصنوعی در شهر سرداران ، تامین اعتبار شد و با مساحت ۲ هزار متر مربع به بهره برداری رسید و تقدیم مردم و جوانان ارزشمند و ورزشکار شهر سرداران شد.

    ‌بهرام نیا افزود: امید دیگری به جوانان شهر سرداران بدهیم که در کنار این زمین، پروژه احداث چمن طبیعی شهر سرداران با مساحت ۷ هزار متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال (خوشبختانه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی) در حال انجام است و انشاالله در روزهای آینده ساخت آن به اتمام خواهد رسید و به بهره برداری و تقدیم جوانان شهر سرداران خواهد شد.

    علی بهرام نیا افزود: توسعه شاخصه های سلامت، تندرستی و ارتقاء ورزش همگانی برای اقشار محروم جامعه از جمله اهداف شهرداری شهر سرداران است.

    بهرام نیا توجه به حوزه ورزش و جوانان را ضروری دانست و اضافه کرد: توجه به حوزه ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی به توسعه پایدار هر منطقه نیز کمک می کند.

    شهردار شهر سرداران گفت: واجب است از اقدامات مسئولانه و ارزنده استاندار محترم خوزستان، دکتر خانچی معاون محترم ایشان و مدیر کل محترم امور شهری و فرماندار محترم شوشتر در پی انجام پیگیری های مجدانه برای تامین اعتبار این پروژه ها قدردانی و تشکر بکنیم.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز