• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از تداوم اعزام بسیجیان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد.

    شوشتر- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، در شوشتر و همزمان با آغاز اردوهای راهیان نور در سراسر کشور و بازدید از مناطق عملیاتی کربلای ایران ،جمعی از بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج ناحیه شوشتر به مناطق عملیاتی فتح المبین اعزام شدند.

    سرهنگ دوم پاسدار امین شریعتی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر گفت؛ زنده نگه داشتن رشادت و فداکاری رزمندگان عزیز ما در هشت سال حماسه ایثار به خوبی باید به نسل جوان و آینده سازان این کشور انتقال داده شود.

    وی افزود؛ آشنایی با سبک زندگی شهدا، ترویج روحیه ایثار شهادت و این که شهدا با کمترین امکانات بر دشمنان تابن دندان مسلح غلبه کردند و یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمنان در نیامد از دیگر اهداف برگزاری این اردوهای فرهنگی و معنوی می باشد.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر افزود؛ در این مرحله از اعزام بسیجیان عزیز به مناطق عملیاتی جنوب بیش از ۳۰۰نفر در قالب  ۵اتوبوس به این سفر معنوی اعزام شدند.

    سرهنگ شریعتی پور گفت؛ با توجه به این جهاد تبین یکی دیگر از اهداف اردوهای راهیان نور می باشد افزود؛ بیان خاطرات و مجاهدتها و ازخودگذشتگی رزمندگان ما برای عزیزان بسیجی توسط روایان خود یک جهاد تبین بزرگ محسوب که میتواند در دراز مدت تبعات خوبی بهمراه داشته باشد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز