• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جشن باشکوه  نیمه شعبان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهرسرداران،حوزه ۳ روستایی شهر سرداران و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهر سرداران باحضور پرشور مردم ولایتمدار شهر سرداران برگزار شد.

    سرداران- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز؛ علی بهرام نیا گفت: در این جشن بزرگ که در زینبیه شهر  با حضور گسترده شهروندان عزیز سرداران  برگزار شد، فرمانده حوزه ۳ روستایی، سرپرست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهر سرداران  نیز حضور داشتند.

    وی ضمن تبریک خجسته میلاد مبارک حضرت مهدی  (عج)، گفت: تمام تلاش مدیریت شهری بر این متمرکز شده تا با گرامیداشت اعیاد ملی و مذهبی در قالب برپایی جشن های متعدد، لحظاتی خوش و به یادماندنی را برای شهروندان فراهم آورد.

    بهرام نیا  افزود: تلاش ما این است علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی برای شهروندان، زمینه ساز اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی برای شهروندان باشیم تا از آن رهگذر، فضایی با نشاط به لحاظ معنوی برای همشهریان بوجود بیاید.

    شهردار سرداران در ادامه با اشاره به حفظ انسجام و همبستگی ملی با توجه به پیش رو بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری بر اهمیت مشارکت شهروندان گرانقدر شهر سرداران تاکید نموده و خواستار حضور حداکثری مردم در صحنه سرنوشت ساز و مهم انتخابات شد.

    گفتنی است در این مراسم اجرای نمایش گروه هنری سلاسل شوشتر، مولودی خوانی و…برگزار شد.