• دبیر اجرایی اتاق اصناف شهرستان اهواز از دایر بودن نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز تا ۱۵ اسفندماه در این شهرستان خبرداد.

     

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، ابوالقاسم کوره چینی در حاشیه این نمایشگاه شامگاه ۱۲ اسفندماه در گفت و گو با اصحاب رسانه بااشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف ارائه کالاهای اساسی و ضروری با قیمت مناسب به مردم است، اظهارکرد: نمایشگاه از ۹ تا ۱۵ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان پابرجاست.

     

    وی بیان اینکه این نمایشگاه در متراژ چهار هزار متر و با حضور ۳۴۵غرفه دار از استان خوزستان و استان‌های دیگر همچون رفسنجان، خراسان رضوی، کرمانشاه و شهرستان‌های همجوار در‌‌حال برگزاری است، گفت: ترکیبی از کالاهای بهاره پوشاک، کیف، کفش، شیرینی و شکلات، آجیل، گوشت و مرغ، شکر و تخم مرغ و…. با ارائه تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصد به عموم مردم انجام می شود.

    دبیر اجرایی اتاق اصناف شهرستان اهواز در ارتباط با استقبال از این نمایشگاه عنوان کرد:با وجود برخورد با تبلیغات انتخابات و برگزاری انتخابات با استقبال خوبی روبرو شده ایم و از همین‌جا از مردم دعوت می‌کنیم که از روزهای پایانی بهره کافی را ببرند.

    کوره چینی با اشاره به کارهای ویژه که در این نمایشگاه به نسبت سایر سنوات اجرا شد، خاطرنشان کرد: حضور افراد توانمند با ارائه کالاهای مناسب از بنکداران، شرکت های پخش، برخی واحدهای تولیدی استان‌ها دعوت کرده ایم و همچنین در نمایشگاه قبلی محصولات بدون برچسب قیمت بودند اما در این نمایشگاه ۲۰ هزار برچسب قیمت به همه غرفه داران داده شد و محصولات همه با قیمت مناسب عرضه می شوند.

    وی اضافه کرد: تیم قیمت‌گذاری برای اولین بار از خود کارشناسان اتحادیه‌های کیف، کفش، آجیل وشیرینی، چینی و بلور آورده ایم که قیمت‌گذاری‌ها را بررسی و اگر موردی بوده آن را براساس تخفیفات تعیین شده، عرضه کنند.

    دبیراجرایی اتاق اصناف شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: از استان‌های سراسر کشور دعوت شده بود اما تنها مشکل اساسی که برای حضور آنها در نمایشگاه وجود داشت مشکل اسکان غرفه داران و حمل بار کالاهای استان‌ها به مقصد خوزستان بود.

     

    کوره چینی در پایان تاکید کرد: در صورت حمایت سایر دستگاه‌ها از برگزاری نمایشگاه میتوان نمایشگاه‌های بهتری برگزار کرد از همه دستگاه‌های که همکاری کردند به‌ویژه استانداری خوزستان تقدیر وتشکر می کنیم.

      • منبع خبر : دبیراجرایی اتاق اصناف شهرستان اهواز