• دکتر محمد ممبینی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز ، کارون، حمیدیه و باوی در بخش سوم مصاحبه خود گفت: تنها راه انسجام بخشیدن به توسعه استان و مطالبه گری و رسیدن به نتیجه مطلوب ، وحدت میان نمایندگان مجلس است .

    وی ادامه داد: این موضوع در بسیاری از استانها مرتفع شده است و تمامی نمایندگان راه یافته به مجلس سر قول خود به مردم مبنی بر توسعه استان هستند و قطعا وقتی پای منافع مردم در میان باشد از حزب و دسته و باند و منافع شخصی خود می گذرند، در غیر این صورت نماینده ای که هماهنگ در این موضوع نباشد مورد اقبال سایرین و مردم استان در دوره های بعد قرار نخواهد گرفت.
    ممبینی بیان داشت: همراهی و همدلی مدیران و نمایندگان و اتحاد بین مسئولین و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و … می تواند خوزستان را بر روی ریل توسعه قرار دهد، زیرا اعتقاد داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مدیران یک استان می توانند والاترین اتاق فکر جهت توسعه را تشکیل و با استفاده از نخبگان و کارشناسان در تمامی زمینه های مختلف خوزستان را صاحب موفقیت کنند.
    کما اینکه به نظر می آید یکی از مهمترین علل معطل ماندن مطالبات مردم در خوزستان به خصوص مطالبات در سطح ملی ، بدلیل عدم هماهنگی و وحدت میان نمایندگان است، در غیر این صورت می بایست اکنون با اتحاد و همدلی و نظارت کافی بر فعالیت ها، شاهد به سرانجام رسیدن پروژه های ملی بزرگ در استان از جمله مترو، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، حل مشکلات فاضلاب و آب شرب و همچنین کاهش درصد بیکاری در استان می بودیم.
    از این رو نماینده باید با نگاه نوکری و خادمی مردم وارد عرصه رقابت انتخابات شود، در غیر این صورت هر انتخاب اشتباه ما می تواند خوزستان را با ۸ سال عقب ماندگی دیگر مواجه سازد.
    وی تصریح کرد: تا زمانی که من محمد ممبینی دکترای اقتصاد هستم برای خودم تصمیم گیرم، اما وقتی شدم نماینده مردم، دیگر نمی توانم به تنهایی تصمیم بگیرم و امانت دار مردم هستم، نماینده باید برای جذب اما باشد نه برای دفع و برای وصل آمده باشد و نه قطع ، نماینده باید با کسب توان سایر همکارانش در مجلس به حق خواهی مردم تلاش کند، در غیر این صورت می بایست شاهد آسیب های فراوانی به خوزستان باشیم.