• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • محسن جلکانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان در پیامی ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان  را به عموم شیعیان جهان تبریک و تهنیت گفتند.

    جنت مکان _ به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز ؛ متن این پیام به شرح زیر می باشد:

    بسمه تعالی

    مطلع ماه شعبان مصادف است با میلاد سه گوهر تابان که هر کدام دریایی از معنا هستند و خرسند کسانی که چون غواص در این دریاهای پر معرفت توشه ای از حقیقت را بر می دارند.

    نیمه شعبان عید بزرگ مسلمین جهان و میلاد یگانه پاسدار حریم اسلام ناب محمدی (ص) است که ندای اللهم عجل لولیک الفرجش در جای جای این مرز و بوم طنین انداز شده و ملت مسلمان ایران با الهام از سیره پاک آن امام همام این عید بزرگ را گرامی می دارند.

    نامگذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنامش، بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تاثیرگذار وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی در حفاظت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

    اینجانبان فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، حضرت‌ بقیه‌الله‌ الاعظم (عج) و هفته سربازان گمنام آن حضرت را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، به تمامی عزیزان سختکوش و امنیت آفرین وزارت اطلاعات و عموم مردم متدین و ولایتمدار شهر جنت مکان و همه منتظران آن حضرت ، تبریک عرض کرده و از خداوند متعال تعجیل در فرج آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت داریم.

    محسن جلکانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز