• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جنت مکان- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز؛ محسن جلکانی  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند.

    متن پیام به شرح ذیل می باشد:

    شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

    ماه رمضان، ماه بندگی، اطاعت، ایثار و از خودگذشتگی است؛ بار دیگر سفره رحمت الهی بر پیکره هستی گسترده شده و فرصت بهره بردن از نعمت ها و فیض الهی مهیا شده است.

    ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه نور تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می آید. ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده داری و تمسک جستن از درگاه باری تعالی است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می ریزد. خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را برما ارزانی داشته تا با بهره گیری از تعالیم جانبخش الهی و تاسی از سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر و برکت بهترین توشه را برداریم.

    اینجانبان، حلول هلال رمضان، ماه رحمت، برکت، مغفرت و ماه ضیافت بزرگ الهی را به همه شهروندان عزیز شهر  جنت مکان  تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و بهروزی در مسیر پیروی از دستورات الهی و توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر(عج) را مسئلت می‌نماییم.

     

    محسن جلکانی شهردار

    و  اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز