• مالک باشگاه فرهنگی ورزشی آینده سازان اردبیل گفت: این باشگاه و تیم فوتبال متعلق به استان و شهر اردبیل می باشد و هر افتخاری که بدست بیاد برای شادی ونشاط جوانان است.
    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل ازتایماز نیوز/ علی دادگر، مالک و بنیانگذار باشگاه فرهنگی ورزشی آینده سازان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات و میزبانی تیم آینده سازان اردبیل در لیگ دسته دو کشوری که با حضور ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه ، اعضای هیات مدیره ، اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در محل باشگاه برگزار شد با اعلام اینکه پس از سال‌ها انتظار اردبیل در لیگ دسته ۲ کشور حضور خواهد داشت گفت: هفته اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از روز ۱۶ مهر ماه شروع شد و تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته اول امروز از ساعت ۱۵ میزبان چوکای تالش در ورزشگاه تختی اردبیل خواهد بود.

    وی به آمادگی باشگاه فرهنگی ورزشی آینده سازان اردبیل به میزبانی از چوکای تالش در اردبیل اشاره کرد و افزود: برای برگزاری مسابقات و میزبانی شایسته از تیم ها در اردبیل نیاز به همدلی ، هماهنگی و اتحاد است و امیدواریم که این موضوع در بین باشگاه ، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان اردبیل از اول مسابقات تا پایان فصل ساری و جاری شود.
    مالک باشگاه فرهنگی ورزشی آینده سازان اردبیل ادامه داد: این تیم و این باشگاه متعلق به استان و شهر اردبیل می باشد و برای جوانان و نوجوانان این استان است و هر افتخاری که بدست بیاد برای شادی ونشاط جوانان است.
    دادگر تاکید کرد: برای تزریق و لذت بردن جوانان و نوجوانان از ورزش و دور از هنجارهای جامعه باید در کنار هم و با همدلی فرصت های خوب را رقم بزنیم تا بتوانیم جوانان و نوجوانان را از آسیبهای اجتماعی و هنجارهای موجود با ورزش و ایجاد شور و نشاط دور نگه داریم.
    علی دادگر، مالک و بنیانگذار باشگاه فرهنگی ورزشی آینده سازان اردبیل تاکید کرد: در تلاش هستیم بازیهای این تیم با حمایت و همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل بطور زنده از شبکه سبلان پخش شود تا علاقه مندان و ورزش دوستان اردبیلی بتوانند به تماشای این بازی نشسته و بعنوان هوادار این تیم را همراهی کنند.
    وی تصریح کرد: امیدواریم با همراهی پیشکسوتان، مربیان، فوتبالیست‌ها و دلسوزان این رشته، این تیم بتواند حضوری قدرتمند در مسابقات کشوری داشته باشد.