• نویسنده : الهام خلجی
  •  رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: ۲۱ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید برای ارایه خدمات در شهرستان‌ شوشتر و حوزه های تابعه دانشکده علوم پزشکی شوشتر به این دانشکده اضافه شدند تا جمع کل پزشکان متخصص و فوق تخصص در شهرستان به ۸۱ نفر برسد.
    خبرنگار: الهام خلجی- شوشتر، دکتر مجتبی کلانتر در این خصوص بیان کرد: براساس تقسیم بندی و نیاز بیمارستان‌های تابعه این دانشکده، ۳ پزشک متخصص در بیمارستان الهادی(ع) و ۱۸ پزشک متخصص در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی مشغول به کار خواهند شد.
    دکتر کلانتر افزود: این متخصصین در رشته های پزشکی هسته ای، رادیولوژی، جراحی چشم پزشکی، جراحی عمومی، قلب و عروق، بیماری های داخلی، اورتوپدی، پوست، مو و زیبایی، مغز و اعصاب، روانپزشکی، پاتولوژی (آسیب شناسی)، اطفال، بیهوشی و زنان، زایمان و نازایی و همچنین فوق تخصص گوارش و کبد هستند و قرار است به مردم شهرستان ارائه خدمت نمایند.
    وی با بیان اینکه خوشبختانه کمبود پزشک متخصص در شهرستان وجود ندارد افزود: سعی کرده ایم تمامی امکانات را در اختیار این پزشکان قرار دهیم تا این عزیزان هیچگونه مشکلی برای اقامت در شهرستان و ارائه خدمات به مردم نداشته باشند.
    رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایان عنوان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر با حمایت های سردار گیلانی نماینده مردم شهرستان و پشتیبانی وزارت بهداشت و بدلیل رشد فزاینده زیرساخت های حوزه سلامت شهرستان شوشتر، امکاناتی که دانشکده در اختیار پزشکان قرار می دهد و همچنین پرداختی ها منظم تر نسبت به سایر شهرستان ها، پزشکان متخصص و فوق تخصص نسبت به حضور در شهرستان شوشتر ترغیب شده اند و امیدواریم با همکاری آحاد مردم و مسئولین شهرستان، این روند توسعه همچنان ادامه داشته و بهبود کیفیت خدمات دهی به مردم را در پی داشته باشد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز