• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • شهردار شهر سرداران از آغاز احداث یک باب سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۲ هکتار خبر داد.

    سرداران- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، علی بهرام نیا گفت: طبق بودجه شهرداری سرداران مقرر شد یک سالن ورزشی چند منظوره در جنب زمین چمن طبیعی شهر سرداران احداث شود که در محلات کم برخوردار ، شهروندان بتوانند از این مکان ورزشی استفاده کرده و همچنین در زمان های بحرانی و وقوع حوادث غیر مترقبه نیز نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

    وی افزود: بر همین اساس هم اکنون احداث این سالن در دستور کار شهرداری سرداران قرار گرفته و توسط این شهرداری در روزهای آینده وارد مراحل عمرانی خواهد شد.

    وی اضافه کرد : توسعه زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی زیر بنای تغییر رویکرد شهرداری از نهادی صرفا خدماتی به اجتماعی و فرهنگی است که نشاط و شادابی را به دنبال خواهد داشت.

    شهردار شهر سرداران ضمن تشکر از دکتر خانچی معاون محترم امور هماهنگی عمرانی استانداری خوزستان، دکتر سید محسن موسوی فرماندار شوشتر و مجموعه امور شهری بابت تحقق این پروژه افزود: تلاش داریم این پروژه در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

    وی تاکید کرد: اجرای پروژه سالن ورزشی چند منظوره سطح شهر سرداران که توسط شهرداری سرداران انجام می یابد به صورت کامل و با نظارت دقیق رصد می شود.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز