• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • با پیگیری مجدانه شهردار سرداران یکدستگاه کامیون ۶ تن آرنا پلاس از سوی وزارت کشور به شهرداری سرداران اختصاص یافت.

    سرداران- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، علی بهرام نیا افزود: از زمان تصدی اینجانب بعنوان شهردار سرداران تا کنون با پیگیریهای مجدانه و مستمر صورت گرفته ۴ دستگاه ماشین آلات خدماتی و سواری به دایره موتوری این شهرداری اختصاص و اضافه گردید.

    وی بیان کرد: با توجه به اینکه قلب تپنده هر اداره دولتی مخصوصا شهرداریها ماشین آلات خدماتی و عمرانی آن می باشند لذا از زمان تصدی اینجانب حساسیت ویژه ایی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است که خوشبختانه با همکاری شورای محترم شهر و عوامل پابکار این شهرداری توانستیم ۴ دستگاه ماشین آلات شامل (نیسان جکی ، ماشین آتش نشانی ، سواری پژو پارس و در حال حاضر کامیون ۶ تن آرنا پلاس ) به دایره موتوری شهرداری اضافه نماییم .

    وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم با این عمل در ارائه خدمات به مردم عزیز شهر سرداران به صورت ویژه و مطلوب انجام خدمت نمایم و امیدواریم رضایتمندی شهروندان گرامی را ایجاد کرده باشیم.

    در پایان جا دارد از مساعدتهای آقای دکتر سلیمی ریاست محترم سازمان همیاریها و شهرداریهای کشور ، جناب آقای دکتر خانچی معاون محترم عمرانی استانداری خوزستان ، مدیر کل محترم امور شهری استانداری و فرماندار محبوب و جهادی شهرستان شوشتر و اعضای محترم شورا و پرسنل زحمت کش شهرداری سرداران صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز