• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جلسه هماهنگی اجرای جشن نیمه شعبان در شهر سرداران  برگزار شد.
    سرداران- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، ، جلسه هماهنگی اجرای جشن نیمه شعبان با حضور علی بهرام نیا شهردار سرداران، قیصر نیا مدیر روابط عمومی شهرداری سرداران، معاون خدمات شهری شهرداری سرداران، سرگرد بیژن خراسانی فرمانده  حوزه ۳ روستایی شهر سرداران ، بهرام سواری سرپرست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهر سرداران در دفتر شهردار سرداران  برگزار گردید.

    علی بهرام نیا ،شهردارسرداران  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه باید به معرفت دینی مردم عمق بخشید، اظهار داشت: ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه و عمق بخشیدن به معرفت دینی جوانان در جشن های نیمه شعبان باید مورد توجه قرار گیرد و این جشن ها باید با معرفت و آگاهی همراه باشد.

    وی هم‌افزایی جامعه برای بزرگداشت دهه مهدویت را ضروری دانست و تصریح کرد: سرلوحه اجرای برنامه های مهدوی طرح های اصولی و متناسب با معیار ها و موازین دینی و ارزشی باشد و از بروز آسیب ها و چالش ها در حوزه مهدویت جلوگیری شود.

    علی بهرام نیا  اضافه کرد: به مناسبت خجسته میلاد حضرت مهدی (عج) در شهر سرداران  برنامه های متنوعی برگزار شود و تمامی بخشهای شهرداری، هماهنگی و آمادگی کامل برای همکاری با تشکل های مردمی در جهت اجرای بهتر برنامه ها را داشته باشند.

    ایشان بر استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه مهدویت در اجرای برنامه های جشن ایام شعبان در جهت تقویت  اعتقادات  و باورهای دینی جوانان تاکید کردند .

    در پایان هر یک از حاضرین در خصوص برنامه های مراسم نیمه شعبان نظرات خود را بیان کردند و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم گرفته شد .

    گفتنی است: جشن نیمه شعبان با حضور گروه هنری سلاسل روز یکشنبه ۶ اسفندماه ساعت ۱۵ عصر در زینبیه شهر سرداران و با مجری گری و مداحی آقای مهدی پور و سخنرانی حجت الاسلام وفایی برگزار خواهد شد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز