• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ، آیین روز درختکاری و گرامیداشت این هفته در پارک شهدای گمنام شهر ترکالکی با حضور حیدری سرپرست شهرداری ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ترکالکی، مقامی معاون عمرانی فرمانداری گتوند و جمعی از مدیران این شهر برگزار شد.

    ترکالکی- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، شهردار شهر ترکالکی در حاشیه این مراسم در سخنانی با تاکید بر نقش فضای سبز بویژه درختان در زندگی بشر گفت: تلطیف هوا، تعادل دمای محیط، حفاظت از خاک و تامین بخشی از مواد غذایی مورد نیاز انسان، اندکی از سودمندیهای فراوان درختان است.

    حیدری با اشاره به اینکه امسال حدود ۱۵۰۰ اصله نهال مثمر و غیر مثمر در مکان های تفریحی و ورزشی شهر ترکالکی کاشته شده است یادآور شد : در راستای جذب مشارکت حداکثری شهروندان تعداد ۳۰۰ اصله نهال مثمر در اختیار همشهریان عزیز ترکالکی جهت کاشت در منازل و پیاده رو ها قرار گرفت.

    وی همچنین افزود: شهرداری ترکالکی در عرصه ایجاد، توسعه و نگهداری فضای سبز، بسیار عالی عمل کرده است که مرهون برنامه ریزی صحیح، زحمات بی دریغ کارکنان شهرداری و همکاری مطلوب شهروندان محترم در این زمینه می باشد.

    شهردار ترکالکی در پایان گفت: امید است که با تلاش در این جهت، همه شهروندان و مسئولین حتی با کاشتن یک نهال کوچک ، شهری زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنند که به یقین در سلامتی و طراوت همگانی و همچنین جذب گردشگران تاثیر زیادی خواهد داشت.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز