• مدیر بیمه دی استان خوزستان گفت: این شرکت با پشت و سر گذاشتن نوزدهمین سال تاسیس خود وارد بیستمین سال فعالیتش در کشور شده امیدوارم که سال های متمادی بتواند به خانواده های ایثارگر و شهدا خدمات و پوشش درمانی ارائه کند؛ چرا که این عزیزان ولی نعمتان همه ی مردم سرزمین مان ایران هستند.

     

    عباس اسکندری سوم اسفندماه در حاشیه جشن بزرگ سالروز تاسیس شرکت بیمه دی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه سوم اسفندماه ۱۳۸۳ تاسیس شرکت بیمه دی بوده و پس از آن در سراسر کشور شعب این شرکت به تناوب راه اندازی شده‌اند اظهارکرد: در حال حاضر ۵۱ شعبه در سراسر کشور وجود دارد و بیش از ۱۳۰۰ نمایندگی فعال برای شرکت بیمه ی دی بازاریابی و ارائه خدمات به بیمه گزاران را انجام می‌دهند.

     

    وی افزود: شرکت بیمه دی بعداز فراز و نشیب هایی که در سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶داشت در نهایت با تغییر مدیریتی در سطح کلان و حضور آقای بختیاری به عنوان مدیرعامل شرکت در سال۱۳۹۶ و۱۳۹۷ و به طبع آن پیگیری ها و بازاریابی‌هایی که توسط وی انجام شد، خوشبختانه سهام‌دار این شرکت که بنیاد شهید کشور می‌باشد، ارائه خدمات بیمه ای به جانبازان عزیز و خانواده‌های شاهد و ایثارگر را به شرکت دی واگذار کردند و از سال۱۳۹۷ تا امروز، همه ساله این شرکت با حضور در مناقصه‌ای که در سطح کشور برای همه شرکت های بیمه ای برای کار بیمه ای بنیاد شهید برگزار می‌شود، شرکت بیمه دی حضور می‌یابد و با ارائه نرخ و شرایط مناسب موفق شده‌اند در ۵سال گذشته خدمتگزاری خانواده‌های شاهد و جانباز و ایثارگر را بر عهده داشته باشند.

    رییس سندیکا و شورای هماهنگی بیمه ای استان خوزستان اضافه کرد: بعد از اینکه توفیق خدمت به اکانت بزرگ و ابر پروژه بیمه ای کشور (پروژه بنیادشهید و خانواده محترم ایثارگری هستند) نصیب این شرکت شد. این شرکت برای ارایه خدمات مطلوب، شرکتی به عنوان زیر مجموعه بیمه دی با نام آتیه سازان نسل فردا را تاسیس کرد، که وظیفه آن شرکت، ارائه خدمات از طریق ارزیابی اسناد درمانی و ثبت آنها در “سامانه رسا” به خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگر و همه شرکت‌های طرف قرارداد بیمه دی می‌باشد.

    اسکندری عنوان ‌کرد: اولین استانی که شرکت آتیه ای نسل فردا در کشور را راه اندازی و افتتاح کرد استان خوزستان بوده است که به صورت پایلوت از این استان شروع شد و خوشبختانه جواب دهی مثبت این موضوع، باعث شد تا این شرکت در کلیه استان‌های کشور تاسیس و نیروهای متخصص(در حیطه ی پزشکی و پرستاری) جذب شوند که کار ارزیابی خدمات درمانی را در سطح کشور دارا هستند.

    عضو پژوهشکده بیمه مرکزی کشور با توجه به اینکه استان خوزستان استانی است که جنگ تحمیلی در آن حادث شد و منشاش در این استان بود؛ خاطرنشان کرد: مسلما بیمه شدگان زیادی از طرف خانواده های محترم شاهد، جانبازان عزیز و ایثارگر محترم در استان حضور دارند و در حال حاضر این شرکت در استان خوزستان با بیش از ۶۰۰ مرکز خدمات درمانی مثل داروخانه، آزمایشگاه‌های مختلف، پزشکان، فیزیوتراپی‌هاو… با تناسب پراکندگی مناسب در حال ارائه خدمات به بیمه شدگان خود می‌باشد. این در حالی است که در کشور نزدیک به ۱۰ هزار مرکز، مشغول به ارایه خدمات به بیمه شدگان شرکت بیمه دی هستند.

    وی با بیان به اینکه در حال حاضر شرکت بیمه دی با سازمان‌ها و ادارات مختلف دولتی و خصوصی در استان خوزستان درحال همکاری و ارائه خدمات بیمه‌ای می‌باشد که می‌توان به بخشی از آن‌ها همانند ‌دانشگاه آزاد اسلامی، قرارگاه خاتم و سازمان آب و برق اشاره کرد و گفت: این شرکت با تهیه نرم افزاری که برای تمام بیمه شدگان خود در هنگام عضویت در شرکت برای آنها ارسال می‌کند، این اختیار را به بیمه‌شدگان خود می‌دهد که کلیه هزینه‌های درمانی خود را از زمان تحویل اسناد به شرکت بیمه دی و ارزیابی و زمان پرداخت رصد کنند؛ همچنین از این طریق می‌توانند به کسورات احتمالی که به اسنادشان می‌خورد اشراف پیدا کنند.

     

    اسکندری تاکید کرد: این شرکت با ایجاد طرح دارورسان برای بیمارانی که تحت پوشش بیمه ای دی هستند و بیماران خاص می‌باشند شرایطی را فراهم کرده‌اند که داروهای آن‌ها از طریق شرکت بیمه دی تهیه و به منزل آنها ارسال شود.

     

    وی عنوان کرد: شرکت بیمه دی استان خوزستان با همکاری بنیاد شهید خوزستان، طرحی را به‌عنوان “طرح پایش جانبازان و خانواده‌های عزیز” آنها در نظر گرفته که به صورت مداوم و مستمر به این عزیزان در منزل از طریق پزشکان طرف قرارداد این شرکت مراجعه و آنها را تحت معاینه و نظر دارند تا بتوانیم از بیماری‌هایی که ممکن است دچار آن‌ها شوند جلوگیری و یا مداوای بیماران با سرعت بهتری پیش رود.

     

    مدیر بیمه دی استان خوزستان گفت: شرکت بیمه دی امروز با پشت و سر گذاشتن نوزدهمین سال تاسیس خود وارد بیستمین سال تاسیس می‌شود و این روز را جشن می‌گیرد و امیدوارم که سال‌های متمادی بتواند به خانواده های ایثارگر و شهدا خدمات و پوشش درمانی را ارائه کند، چرا این عزیزان ولی نعمتان همه ی مردم سرزمین‌مان ایران هستند.

    رییس سندیکا و شورای هماهنگی بیمه‌های استان خوزستان خاطرنشان کرد: به مناسبت تاسیس شرکت بیمه دی مراسم باشکوهی در کلیه استان های کشور برگزار شد، مراسم با شکوهی دیگری در استان خوزستان در تالار همایش‌های گیت بوستان با حضور مدیران ارشد استانی، مدیر کل بنیاد شهید استان و معاونین بنیادشهید استان خوزستان، مدیرکل حراست شرکت بیمه ای دی کشور، برخی از مدیران صنعت بیمه استان، مدیران برخی شرکت‌های طرف قرارداد بیمه دی و تعدادی از مراکز و‌کارکنان و شبکه فروش بیمه برگزار شد. همچنین به همین مناسبت شرکت بیمه دی با انجام فعالیت اجتماعی خود اقدام به حضور در ۲مدرسه دخترانه در کوت عبدالله نسبت به توضیح خدمات و امور بیمه ای برای دانش آموزان کردند و از آن ها با پکیج هایی شامل کتاب ولوازم تحریر و سایر موارد و پذیرایی استقبال کردند.