• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جنت مکان – به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، محسن جلکانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان با ارسال پیامی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم شریف و با بصیرت شهر جنت مکان در انتخابات ۱۴۰۲، انتخاب شایسته و آگاهانه آقای سید محمد سادات ابراهیمی توسط مردم فهیم حوزه انتخابیه و آقای امیررضا هدایی  منتخب مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری را به ایشان تبریک گفتند . متن پیام بدین شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای سید محمد سادات ابراهیمی
    نماینده منتخب مردم شریف شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی

    و جناب آقای  امیررضا هدایی  منتخب مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

    موفقیتتان بعنوان نماینده و منتخب مردم شریف شوشتر و گتوند در انتخابات مجلس دوازدهمین شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری سبب مسرت فراوان شد.

    این موفقیت ارزشمند را خدمت شما تبریک و شادباش می گوییم و پیروزی روزافزون شما برادران ارجمند و دغدغه مند را از درگاه باریتعالی خواستاریم.

    اینجانبان ضمن تشکر از مردم عزیز حوزه انتخابیه و شهروندان گرامی شهر جنت مکان جهت حضور و حماسه آفرینیشان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، برای این مردم سرافراز از درگاه ایزد منان اجر و پاداش الهی را مسالت می نماییم بی شک پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم ما هستند که دست در دست هم نغمه اتحاد و وحدت را سرودند.

    امید که با استقامت و سربلندی این امانتی را که از جانب مردم به شما واگذار شده با سربلندی به سرمنزل مقصود برسانید و در راه خدمت به نظام اسلامی و ملت شهیدپرور ایران موفق باشید.

    محسن جلکانی شهردار و اعضای شورای اسلام شهر جنت مکان

     

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز